Prázdnej jako vylévající se flaška

Byl chladnej podzimní večer a já jela s mým klukem domu s našim kamarádem taxikářem. Bavili jsme se o tom co dělal za mlada a on začal vyprávět, že dělal taxikáře pro jeden podnik v Košicích. Dneska je to takovej metalovej podnik známej po celym Slovensku, ale dřív to bylo v dost špatnym stavu a scházeli se tam hlavně feťáci.
   Vyprávěl nám různý historky, co tam zažil a koho tam potkal. Potom jsme se dostali k tomu jestli on sám někdy zkoušel nějaký drogy. Odpověděl že ano, že jel na docela silnejch drogách. Pak se ve vyprávění zastavil a v očích měl strach a smutek. Vysvětlil nám proč s drogama přestal. ''Nikdy bych na žádnou drogu už nesáhnul!,, řekl. Zeptali jsme se proč. A na to nám jako odpověď začal vyprávět co se mu stalo.
  ''Jednou jsem se zfetoval...nejdřív mi bylo hrozně dobře, klasický stavy, který jsem měl vždycky, ale potom přišlo něco hroznýho. Asi vám to nedokážu popsat tak přesně, ale bylo mi strašně špatně. Zdálo se mi, že padám na zem, ale pomalu. Všechno kolem mě se vlnilo. Když jsem už myslel že ležím na zemi, měl jsem pocit, že se vylévám jako flaška. Nemohl jsem to nijak zastavit. Vylévala se ze mě duše kouse po kousku, všechny moje pocity, vzpomínky, myšlenky...to všechno se ztrácelo. Bylo mi tak špatně. Chtěl jsem se zabít, ale nemohl jsem se ani pohnout, jen jsem ležel a byl úplně bezmocnej. Poslední co si pamatuju je pocit kdy se mi zdálo že na sebe koukám z výšky a vidím poslední kapku mě jak se vylila. Pak si nepamatuju vůbec nic. Až ráno jsem se probudil celej zpocenej. To byla věc, která mi jasně dala najevo, že s drogama musím přestat. A od tý doby jsem na žádnou drogu nesáhnul.,, dovyprávěl. Pak jsme všichni jen tiše seděli v autě. Když zastavil, měl slzy v očích a řekl ať na sebe dáváme pozor.
   Celej večer jsem nad tím přemýšlela. Jak mu asi bylo, jak se musel cítit že ho to donutilo přestat, proč se mu to vlastně stalo? Bylo to nějaký znamení nebo jen náhoda?


Bety

Komentáře

Oblíbené příspěvky